Er du misfornøyd med informasjon vi har gitt, eller hvordan vi har utført en tjeneste for deg, er det viktig at du snarest kontakter oss og legger fram synspunktene dine. Reklamasjonsansvarlig skal sikre at feil eller mangler hos oss blir rettet opp raskt og effektivt.
For å kunne behandle en reklamasjon eller klage trenger vi at du skriftlig gjør rede for hva du er misfornøyd med. Bruk kontaktskjemaet under.
* Påkrevd felt
Oppstår det tvist mellom kontoeier og banken, kan kontoeier bringe saken inn for Finansklagenemnda for uttalelse når nemnda er kompetent i tvisten og kontohaver har saklig interesse i å få nemndas uttalelse. Tvist om urettmessig belastning av konto eller betalingsinstrument kan banken bringe inn for nemnda.
Henvendelser til Finansklagenemnda rettes via sektretariatet i Finansklagenemnda, postboks 53, Skøyen, 0212 Oslo, tlf. 23 13 19 60.