Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Klage og reklamasjon

Er du misfornøyd med informasjon vi har gitt, eller hvordan vi har utført en tjeneste for deg, er det viktig at du snarest kontakter oss og legger fram synspunktene dine. Reklamasjonsansvarlig skal sikre at feil eller mangler hos oss blir rettet opp raskt og effektivt.

For å kunne behandle en reklamasjon eller klage trenger vi at du skriftlig gjør rede for hva du er misfornøyd med. Bruk kontaktskjemaet under. 

* Påkrevd felt

Finansklagenemnda

Oppstår det tvist mellom kontoeier og banken, kan kontoeier bringe saken inn for Finansklagenemnda for uttalelse når nemnda er kompetent i tvisten og kontohaver har saklig interesse i å få nemndas uttalelse. Tvist om urettmessig belastning av konto eller betalingsinstrument kan banken bringe inn for nemnda.

Henvendelser til Finansklagenemnda rettes via sektretariatet i Finansklagenemnda, postboks 53, Skøyen, 0212 Oslo, tlf. 23 13 19 60. 

Les mer hos Finansklagenemnda