Våre offisielle kanaler
Følg oss i sosiale medier og bli bedre kjent med banken med de mest fornøyde kundene. Her er listen over våre offisielle sider, verktøy og domener.
Profiler i sosiale medier
Facebook - Nyttige artikler, tips, nyheter og konkurranser.
X - Nyttige artikler om innovasjon, utvikling og fintech.
Instagram - Bilder og korte snutter.
YouTube - Reklamefilmer og tips og triks fra kundeservice.
LinkedIn - Informasjon om selskapet og samarbeidspartnere.
Framgang sammen på Facebook - Informasjon fra stiftelsen vår Framgang sammen.
Nyhetsbrev og undersøkelser per e-post
Sbanken skal ha de mest fornøyde kundene. Derfor sender vi av og til ut informasjon til kundene våre der vi ber om ærlige tilbakemeldinger. For at du ikke skal være i tvil om at det er Sbanken som kontakter deg, har vi laget en liste over de systemene vi bruker når vi gjennomfører slike spørringer og sender ut informasjon.
Nyhetsbrev — Vi bruker CRM-verktøyet Adobe AJO og MAPP/CIM ved masseutsendelse av e-post. Avsenderadresse er kommunikasjon@epost.sbanken.no og noreply@info.dnb.no. Ved åpning i nettleser vil URL starte med https://data.epost.sbanken.no/
Kundeundersøkelser — Vi bruker verktøyet Walr levert av Friske Fakta til undersøkelser. Avsenderadresse er kundeundersokelser@sbankendnb.no. Ved åpning i nettleser vil URL for undersøkelsen starte med https://review.walr.com/
Reiseforsikring
Med kredittkort fra Sbanken har du gratis reiseforsikring. Forsikringen leveres av Fremtind. Har du spørsmål om forsikringen, eller trenger hjelp ved skade - kontakter du Fremtind.