Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Hjelp

Hvorfor må jeg legge til et mobilnummer til kundeforholdet mitt?

Vi har valgt å kreve at nye kunder legger inn et mobilnummer som de har tilgang til. Dette fordi vi benytter SMS (tekstmeldinger) til din mobiltelefon for å informere og varsle deg om viktige hendelser som skjer i ditt engasjement, som for eksempel dersom din kontaktinformasjon blir endret. 

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.