Lukk <p>For at sbanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes ogs&aring; til trafikkm&aring;ling. Fortsett &aring; bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om v&aring;r <a title="Bruk av cookies" href="/link/59dde7e3f4684e9a9233dcee6dc34cfd.aspx">bruk av cookies her</a>.</p>

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hvorfor får jeg ikke opprette eFakturaavtalen på nytt etter at jeg har slettet?

Det kan være to grunner til at du ikke får opprette avtalen som du nettopp har slettet:

1.Den nye avtalen er registrert før betalingsmottaker har mottatt varsel om at tidligere avtale er slettet. Det kan ta opptil fire virkedager før du kan opprette eFakturaen på nytt. Vent med å registrere avtalen til dag fem.

2. eFakturareferanse er registrert på annen person enn kontoeier. 

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.