Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hvordan ser jeg at en eFaktura er betalt?

Når eFakturaen er betalt finner du den i oversikten over Behandlede eFaktura helt nederst på siden under eFaktura og AvtaleGiro. Du finner den i tillegg i Forfallsoversikten før forfallsdato, og i Utførte betalinger etter at eFakturaen er betalt. Hvis eFakturaen ikke ligger i Utførte betalinger etter at forfallsdato er passert, er den ikke betalt. 

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.