Hopp til innhold

Etter fusjonen med DNB 2. mai 2023 er Sbanken et konsept levert av DNB Bank ASA. Det er DNB Bank ASA som er juridisk avtalepart for og leverandør av alle tjenester i Sbanken-konseptet. Denne siden ble sist oppdatert da Sbanken var et selvstendig finansforetak.

Hjelp

Hva gjør jeg dersom jeg får purring på en regning jeg har betalt?

Om purringen kom rett etter at du hadde betalt regningen, er det stor sannsynlighet for at betaling og purring har gått forbi hverandre. Du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon 55 26 00 00 for å sjekke om innbetalingen er registrert.

Hvis purringen kommer en god stund etter at innbetaling har funnet sted, anbefaler vi deg å finne frem kvittering for innbetalt beløp. Du kan kontakte oss via telefon, chat eller kontakt oss-skjema. Oppgi dato for innbetaling og innbetalt beløp så undersøker vi for deg. 

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.