Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Hjelp

Hva gjør jeg dersom jeg får purring på en regning jeg har betalt?

Om purringen kom rett etter at du hadde betalt regningen, er det stor sannsynlighet for at betaling og purring har gått forbi hverandre. Du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon 55 26 00 00 for å sjekke om innbetalingen er registrert.

Hvis purringen kommer en god stund etter at innbetaling har funnet sted, anbefaler vi deg å finne frem kvittering for innbetalt beløp. Du kan kontakte oss via telefon, chat eller kontakt oss-skjema. Oppgi dato for innbetaling og innbetalt beløp så undersøker vi for deg. 

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.