Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Jeg har problemer med å aktivere BankID på mobil. Hva gjør jeg?

Sjekk om mobilen din og abonnementet ditt søtter BankID på mobil her eller hør med mobiloperatøren din om du kanskje trenger nytt SIM-kort.

Har du fremdeles problemer med å aktivere BankID på mobil? Prøv følgende:

  • La mobilen være avslått i minst ett minutt, ta ut og inn SIM-kort, og prøv på nytt
  • Se etter oppdateringer til mobilen
  • Se over innstillinger for skjermsparer og tastelås
  • Slå av 3G/4G og bruk wifi
  • Hvis du har iPhone kan det hjelpe å skru av iMessage
  • Sette SIM-kortet i en annen mobil

Er du mellom 15-18 år, kan du dessverre ikke aktivere BankID på mobil hos oss, men så klart bruke det dersom du allerede har en. 

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.