Hopp til innhold

Etter fusjonen med DNB 2. mai 2023 er Sbanken et konsept levert av DNB Bank ASA. Det er DNB Bank ASA som er juridisk avtalepart for og leverandør av alle tjenester i Sbanken-konseptet. Denne siden ble sist oppdatert da Sbanken var et selvstendig finansforetak.

Hjelp

Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg gjøre for å fortsatt bruke BankID på mobil?

Fra 1.september 2022 er det ikke lenger mulig å aktivere BankID på mobil.

Har du skiftet SIM-kort eller din BankID på mobil har blitt sperret eller deaktivert, kan du altså ikke aktivere det på nytt.

Om du vil bruke mobilen din til å signere avtaler og dokumenter, anbefaler vi at du laster ned BankID-appen.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.