Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Jeg har fått ny mobil og/eller nytt SIM-kort, hva må jeg gjøre for å fortsatt bruke BankID på mobil?

Siden BankID på mobil lagres på SIM-kortet må du aktivere BankID på mobil på nytt.

Tips! Noen ganger kan endringer i mobilabonnement medføre at du må aktivere BankID på mobil på nytt.

For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. Velg Oversikt - Innlogging og BankID - Aktiver BankID på mobil. Ha mobilen foran deg og følg nøye med på anvisningene på skjermen.

Det er viktig å være obs på innstillinger for tastelås og skjermsparer. Mobilen må være åpen og klar for å ta i mot dialogen som skal starte der.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.