Hopp til innhold

Etter fusjonen med DNB 2. mai 2023 er Sbanken et konsept levert av DNB Bank ASA. Det er DNB Bank ASA som er juridisk avtalepart for og leverandør av alle tjenester i Sbanken-konseptet. Denne siden ble sist oppdatert da Sbanken var et selvstendig finansforetak.

Hjelp

Jeg får beskjed om at jeg må legitimere meg på nytt. Hvorfor må jeg det? Og hvordan gjøres det?

Det betyr at legitimasjonspapirene vi har på deg ikke tilfredsstiller kravene for at vi kan utstede BankID og BankID på mobil. Ble du kunde hos oss etter 01.03.2007 må du legitimere deg med pass eller norsk nasjonalt ID-kort.

Ring oss på telefon 55 26 00 00, så sender vi ny legitimasjonskontroll i posten til deg.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.