Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Jeg får beskjed om at jeg må legitimere meg på nytt. Hvorfor må jeg det? Og hvordan gjøres det?

Det betyr at legitimasjonspapirene vi har på deg ikke tilfredstiller kravene for at vi kan utstede BankID og BankID på mobil. Ble du kunde hos oss etter 01.03.2007 må du legitimere deg med pass.

Ring oss på telefon 55 26 00 00, så sender vi ny legitimasjonskontroll i posten til deg.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.