Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Hjelp

Hvordan bestiller jeg BankID på mobil?

For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. Trykk på menyen og velg Mobile tjenester - Innlogging og BankID - BankID fra SbankenAktiver BankID på mobil. Ha mobilen foran deg og følg nøye med på anvisningene på skjermen.

Tips! Hos noen operatører må du bestille nytt SIM-kort først.

Har du ikke kodekort bestiller du det i nettbanken, eller i appen ved å trykke på menyen og velge Mobile tjenester - Innlogging og BankID - BankID fra SbankenKodekort. Du får det i posten i løpet av en ukes tid. 

For å aktivere BankID på mobil i Sbanken må du:

  • Være over 18 år
  • Ha kodekort fra Sbanken
  • Ha legitimert deg på posten 
  • Ha vært kunde i minst 30 dager hvis du bare har legitimert deg med pass på posten*

Har du blitt kunde i Sbanken etter 01.04.2018?
Da må passet du legitimerer deg med ha en RFID-brikke som kan leses av på posten.

* Har du legitimert deg med pass, i tillegg til BankID eller BankID på mobil er kravet minst 30 dager.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.