Lukk <p>For at sbanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes ogs&aring; til trafikkm&aring;ling. Fortsett &aring; bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om v&aring;r <a title="Bruk av cookies" href="/link/59dde7e3f4684e9a9233dcee6dc34cfd.aspx">bruk av cookies her</a>.</p>

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hvordan bestiller jeg BankID på mobil?

For å aktivere BankID på mobil må du være innlogget i nettbanken med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. Trykk på menyen og velg Mobile tjenester - Innlogging og BankID - BankID fra SbankenAktiver BankID på mobil. Ha mobilen foran deg og følg nøye med på anvisningene på skjermen.

Tips! Hos noen operatører må du bestille nytt SIM-kort først.

Har du ikke kodekort bestiller du det i nettbanken, eller i appen ved å trykke på menyen og velge Mobile tjenester - Innlogging og BankID - BankID fra SbankenKodekort. Du får det i posten i løpet av en ukes tid. 

For å aktivere BankID på mobil i Sbanken må du:

  • Være fylt 15 år
  • Ha kodekort fra Sbanken
  • Ha legitimert deg på posten 
  • Ha vært kunde i minst 30 dager hvis du bare har legitimert deg med pass på posten*

Har du blitt kunde i Sbanken etter 01.04.2018?
Da må passet du legitimerer deg med ha en RFID-brikke som kan leses av på posten.

* Har du legitimert deg med pass, i tillegg til BankID eller BankID på mobil er kravet minst 30 dager.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.