Hopp til innhold

Hjelp

Jeg har sperret kortet mitt, hvordan bestiller jeg nytt?

Du bestiller nytt bankkort i nettbanken eller i appen. Det sperrede kortet finner du under «Konto og Kort», «Mine kort». Velg «Erstatt kort». Etter at du har bestilt kortet tar det omtrent en uke før du mottar kortet i posten. Hvis kortet har vært aktivert for Samsung Pay eller Google Pay blir det automatisk oppdatert når du erstatter det. Da kan du med en gang betale med telefonen din.

Hvis du ikke har lagt kortet til i Samsung Pay eller Google Pay kan du gjøre det rett etter bestilling, eller under Mine Kort i appen. Da kan du bruke mobilbetaling selv om du ikke har fått kortet i posten.

Når du får kortet kan du aktivere det under Mine kort, eller ved å bruke chip og PIN-kode første gangen du betaler med det. Det må du gjøre selv om du har aktivert kortet for Samsung Pay eller Google Pay. Hvis du ikke husker PIN-koden, kan du se den under Mine kort ved å velge Vis PIN.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.