Hopp til innhold Meny
Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 2.3 og lavere, eller Internet Explorer 8 og lavere.

Les mer om nettleserstøtte

Hjelp

Inkasso

Jeg har mottatt brev om inkasso fra inkassoselskap, men har betalt/overført direkte inn på kontoen min. Hva gjør jeg?

Du skal alltid forholde deg til inkassoselskapet dersom du har spørsmål, dette gjelder også dersom du har betalt inn direkte på din konto. Det er viktig at du informerer inkassoselskapet om dette.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.

Jeg har mottatt brev om inkasso fra inkassoselskap, hva er det og hvordan forholder jeg meg til det?

Årsaken til at du har mottatt brev fra et inkassoselskap, står beskrevet i brevet. Vanlige årsaker til overtrekk er: 

  • At du kanskje har et bankkort tilknyttet konto som er blitt belastet med årsavgift på 250 kroner.
  • At du kanskje har en kontokreditt tilknyttet konto som har vært fullt opptrukket og du har blitt belastet for debetrenter/overtrekksrenter.

Du skal alltid forholde deg til inkassoselskapet dersom du har spørsmål. Kontaktinformasjon vil du finne beskrevet i brevet. 

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.