- Tilbyr dere bilforsikring?
-
Nei, vi tilbyr ikke bilforsikring.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Jeg har spørsmål om forsikringene mine i Protector Forsikring AS. Hvem kontakter jeg?
-
Spørsmål om eksisterende forsikring, melding om dødsfall eller krav om erstatning ved uførhet rettes direkte til Protector Forsikring AS på kontakt@protectorforsikring.no, eller telefon 24 13 17 00.
Opprettet du forsikringsavtalen gjennom oss før 04.12.2012, kan vi hjelpe deg med å
finne forsikringsvilkårene, og svare på spørsmål om betaling av forsikringen. Ring oss på 55 26 00 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvor finner jeg opplysninger om forsikringene mine i Protector Forsikring AS?
-
Betalingsinformasjon, forsikringsdetaljer og forsikringsbevis finner du under Mine forsikringer.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan avslutter jeg barneforsikringen?
-
Barneforsikringen gjelder inntil du selv sier den opp. Du kan si opp under Mine forsikringer. Dekningen varer ut kalendermåneden. Eventuelt for mye innbetalt premie blir tilbakebetalt.
Sbanken tilbyr forsikring i samarbeid med Protector Forsikring AS til deg som opprettet dette før 04.12.2012. Dersom du har spørsmål om hvordan du finner forsikringsvilkårene, eller spørsmål om betaling av forsikringen, kan du kontakte våre investeringsrådgivere.
Spørsmål vedrørende eksisterende forsikring, melding om dødsfall eller krav om erstatning ved uførhet rettes direkte til Protector Forsikring AS på kontakt@protectorforsikring.no , eller telefon 24 13 17 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Kan jeg endre barneforsikring kjøpt i Sbanken?
-
Du kan dessverre ikke gjøre endringer i barneforsikringen selv.
Dersom du ønsker å gjøre endringer på konto for belastning, dato og trekkintervall, må du ta kontakt med oss.
Dersom du ønsker å gjøre endringer på selve barneforsikringen ta kontakt med Protector Forsikring ASA kontakt@protectorforsikring.no; telefon 24 13 18 00 / 24 13 17 00
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Kan jeg opprettholde samme forsikringssum hele tiden?
-
Du kan ikke opprette samme forsikringssum hele tiden. Forsikringspremien vil holde seg på det samme, mens forsikringssummen reduseres årlig. Dersom du ønsker det kan du øke forsikringssummen underveis ved å kontakte forsikringsselskapet. Øker du forsikringssummen vil forsikringspremien også øke. Du må også levere en ny helseerklæring.
Ønsker du å øke forsikringssummen - kontakt Protector Forsikring AS
kontakt@protectorforsikring.no, telefon 24 13 17 00
Sbanken tilbyr forsikring i samarbeid med Protector Forsikring AS til deg som opprettet dette før 04.12.2012. Dersom du har spørsmål om hvordan du finner forsikringsvilkårene, eller spørsmål om betaling av forsikringen, kan du kontakte våre investeringsrådgivere.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Kan jeg selv velge hvor ofte jeg vil betale regningene mine på forsikringen min fra Protector Forsikring AS?
-
Hvis du har kjøpt forsikringen gjennom oss, kan du velge om du vil betale månedlig, halvårlig eller årlig.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvilke kort er reiseforsikringen tilknyttet?
-
Reiseforsikringen gjelder kun for kredittkort.
Har du spørsmål om reiseforsikringen?
Kontakt Codan Forsikring på telefon 67 22 46 90 eller e-post kort@codanforsikring.no
Er du kunde mellom 15-18 år, kan du dessverre ikke bestille kredittkort og derfor heller ikke tilang til reiseforsikring.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvilket selskap leverer Sbankens reiseforsikring?
-
Reiseforsikringen som er tilknyttet Sbankens kredittkort leveres av Codan - en del av Tryg forsikring
Har du spørsmål om forsikringen? Ta kontakt med Codan på e-post
kort@codanforsikring.no eller telefon +47 67 22 46 90.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan får jeg forsikringsbevis?
-
Du kan hente midlertidig forsikringskort for reiseforsikringen her.
Hvis du har behov for bekreftelse for reiseforsikring kan du ringe oss på telefon 55 26 00 00, eller ta kontakt med oss på chat når du er innlogget i nettbanken.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan får jeg reiseforsikring på kredittkortet?
-
Har du kredittkort har du automatisk reiseforsikring på kortet. Du trenger ikke melde fra til oss at du ønsker reiseforsikring.
Vi anbefaler at du setter deg godt inn i forsikringsvilkårene, slik at du vet hvilke vilkår du må oppfylle for at reiseforsikringen skal være gyldig.
Er du kunde mellom 15-18 år, kan du dessverre ikke bestille kredittkort og derfor heller ikke tilang til reiseforsikring.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Når gjelder reiseforsikringen tilknyttet kredittkortet?
-
For at forsikringen skal være gyldig må minst 50 % av reisens totale transportkostnader være betalt med kredittkortet, før skaden inntreffer. Ved bruk av egen bil må også minst 50 % av reiseutgiftene (drivstoff, ferge, overnatting) være betalt med kortet.
Mer om reiseforsikringen her.
For mer informasjon kontakt Codan Forsikring på 67 22 46 90 eller på e-post kort@codanforsikring.no
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva er et forsikringsbevis?
-
Et forsikringsbevis er et dokument som beskriver hva forsikringen dekker, forsikringssum, hvem som er forsikringstaker, forsikret og eventuelt begunstiget.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva menes med begunstiget?
-
Den eller de personer som forsikringstakeren har bestemt skal motta forsikringssummen.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva menes med forsikrede?
-
Den person hvis liv og helseforsikringen er knyttet til.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva skal jeg passe på når jeg er ute og reiser?
-
Pinkode
- Ikke skriv ned PIN-koden, lær den utenat.
- Ikke legg PIN-koden inn på mobiltelefonen, den kan enkelt hentes i nettbanken. Om du laster ned appen kan du enkelt logge inn i nettbanken for å finne den på telefonen.
Minibank og varekjøp
- Ikke la fremmede hjelpe deg med uttak.
- Skjul inntasting av PIN-kode.
- Sperr kortet hvis det blir slukt.
- Velg alltid lokal valuta, ikke NOK.
Tyveri og svindel
- Oppbevar aldri kortet på en måte som gir lommetyver fri adgang.
- Legg aldri fra deg kortet slik at fremmede kan få tak i det.
- Ikke legg fra deg kortet i baren.
- Kontroller alle Visa-regninger i forhold til sum og valuta før du signerer.
- Reis alltid med ett ekstra kort, og oppbevar kortene fra hverandre.
Sperring av kort
Ha alltid et nummer til sperretjeneste tilgjengelig, i tilfelle uhellet oppstår og du må sperre kortet ditt. Ring oss på 55 26 00 00. Sperretjenesten er alltid åpen.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva dekker barneforsikring gjennom Sbanken?
-
Vi tilbød nytegning av to barneforsikringer inntil 04.12.2012 - Barneforsikring standard og Barnets beste. Begge forsikringer gir følgende utbetalinger:
- Inntil 1 650 000 kroner ved livsvarig medisinsk invaliditet -erstatning i forhold til invaliditetsgrad.
- Inntil 65 000 kroner i behandlingsutgifter ved ulykke.
- Inntil 65 000 kroner ved død ved ulykke/sykdom.
- Inntil 350 kroner per dag ved sykehusopphold, etter 14 dager i maks 365 dager.
- Inntil 200 000 kroner i ombyggingsstønad ved ulykke/sykdom.
- Inntil 130 000 kroner per år i inntil 5 år til dekning av merutgifter ved langvarig pleie ved ulykke/sykdom.
Barnets Beste har en tilleggsdekning ved kritisk sykdom på 300.000 kroner dersom barnet rammes av kreft, leddgikt, diabetes, multippel sklerose eller cystisk fibrose.
Kontakt Protector Forsikring ASA for detaljer i forsikringsvilkårene:
kontakt@protectorforsikring.no; telefon 24 13 18 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan betaler jeg forsikringspremien?
-
Du betaler forsikringen med fast trekk fra kontoen din i Sbanken. Du kan velge mellom månedlige, halvårlige eller årlige trekk. Du velger selv hvilke konto som skal belastes.
Sbanken tilbyr forsikring i samarbeid med Protector Forsikring AS til deg som opprettet dette før den 04.12.2012. Dersom du har spørsmål om hvordan du finner dine forsikringsbevis eller spørsmål om betaling av forsikringen, kan du kontakte våre investeringsrådgivere.
Spørsmål vedrørende eksisterende forsikring, melding om dødsfall eller krav om erstatning ved uførhet rettes direkte til Protector Forsikring AS på kontakt@protectorforsikring.no , eller telefon 24 13 17 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvor lenge gjelder barneforsikringen jeg har i Sbanken?
-
Barneforsikringen gjelder til den blir sagt opp, eller inntil fylte 26 år.
Sbanken tilbyr forsikring i samarbeid med Protector Forsikring AS til deg som opprettet dette før 04.12.2012. Dersom du har spørsmål om hvordan du finner forsikringsvilkårene, eller spørsmål om betaling av forsikringen, kan du kontakte våre investeringsrådgivere.
Spørsmål vedrørende eksisterende forsikring, melding om dødsfall eller krav om erstatning ved uførhet rettes direkte til Protector Forsikring AS på kontakt@protectorforsikring.no , eller telefon 24 13 17 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan avslutter jeg livsforsikringen?
-
Forsikringen gjelder inntil du selv sier den opp. Dersom du ønsker å avslutte forsikringsavtalen sender du en e-post til oss: bankdrift@sbanken.no. Skriv "Forsikring" i emnefeltet.
Dekningen gjelder ut kalendermåneden, og eventuelle restbeløp blir tilbakeført.
Spørsmål vedrørende eksisterende forsikring, melding om dødsfall eller krav om erstatning ved uførhet rettes direkte til Protector Forsikring AS på kontakt@protectorforsikring.no , eller tlf.: 24 13 17 00.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvem er dekket av reiseforsikringen i Sbankens kredittkort?
-
Reiseforsikringen i Sbankens kredittkort kan gjelde for både husstanden eller for medreisende.
Du finner informasjon om hvem forsikringen gjelder for i forsikringsvilkårene.
Har du spørsmål om reiseforsikringen?
Kontakt Codan Forsikring på 67 22 46 90 eller på kort@codanforsikring.no.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Tilbyr Sbanken forsikring?
-
Vi har reiseforsikring inkludert i kredittkortet. Forsikringen koster ikke noe ekstra og du trenger heller i å melde fra om du ønsker forsikringen. Her finner du mer informasjon om reiseforsikring.
Har du spørsmål om reiseforsikringen?
Hvis du har spørsmål om reiseforsikringen kan du ringe Codan Forsikring på 67 22 46 90, eller send e-post til kort@codanforsikring.no.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Er det forsikring tilknyttet kredittkortet?
-
Alle som har kredittkort hos oss har også reiseforsikring i kortet. Forsikringen koster ikke noe ekstra og du trenger heller ikke å melde fra om at du ønsker forsikringen.
Du finner mer informasjon om reiseforsikring i nettbanken.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva gjør jeg dersom jeg får bruk for reiseforsikringen?
-
Dersom du får bruk for reiseforsikringen må du alltid kontakte Codan som er leverandør av forsikringen.
Ha nødvendige opplysninger som navn, kortummer og annen relevant informasjon klar når du ringer.
Kontakt Codan Forsikring på 67 22 46 90 eller kort@codanforsikring.no
Vi kan ikke behandle skademeldingen eller uttale oss om saksgangen.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Har dere reiseforsikring?
-
Alle våre kredittkort har reiseforsikring. Forsikringen koster ikke noe ekstra og du trenger heller ikke å melde fra om at du ønsker forsikringen.
Har du spørsmål om reiseforsikringen?
Kontakt Codan forsikring på telefon 67 22 46 90 eller e-post kort@codanforsikring.no.
Er du kunde mellom 15-18 år, kan du ikke bestille kredittkort og derfor heller ikke tilang til reiseforsikring.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva omfatter reiseforsikringen?
-
Reiseforsikringen tilknyttet kredittkortet omfatter:
- Avbestilling
- Forsinkelse
- Reiseansvar
- Reisesyke og hjemtransport
- Reiseulykke
- Reisegods
Vi anbefaler at du setter deg godt inn i forsikringsvilkårene.
Har du spørsmål om reiseforsikringen?
Kontakt Codan Forsikring på 67 22 46 90 eller kort@codanforsikring.no
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hva er forsikringssum?
-
Forsikringssum er den maksimale verdien av det som kan utbetales dersom det du er forsikret mot, skulle inntreffe.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.
- Hvordan får jeg bekreftelse for reiseforsikring?
-
Hvis du har behov for bekreftelse på reiseforsikring , så kan du ta kontakt med vårt kundesenter ved å ringe oss på telefon 55 26 00 00 eller chat når du er innlogget i nettbanken.
Takk for tilbakemeldingen din!
Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.