SøkLast ned appen

Den nye appen er på plass!🥳

Egentlig skal alt skje av seg selv, men her finner du hjelp til hvordan du tar i bruk appen hvis du trenger det. Her svarer vi også på mest stilte spørsmål og informerer om kjente feil - som vi jobber målrettet for å få fikset snarest mulig!

Må jeg gjøre noe?

Hvis du hadde Sbanken-appen fra før og har aktivert automatiske oppdateringer, skal den nye appen finne veien til telefonen din helt av seg selv. Hvis ikke, blir du bedt om å oppdatere. Så kan du aktivere appen og logge inn med BankID.

Når du har logget inn, kan du gjerne sjekke at e-postadressen som ligger på profilen din er riktig. Det er greit å gjøre med jevne mellomrom, ettersom vi i Sbanken-konseptet liker best å snakke til deg i digitale kanaler og ikke på papir✌️

Har du problemer med å logge inn, sjekk om du finner løsningen her.

Slik ser det ut når du logger inn i appen første gang

Noen kjente feil i appen:

Vi klarer ikke å gjøre appen perfekt helt fra start, så den har noen barnesykdommer. Noen feil vil bli fikset i løpet av de neste dagene, mens andre kan gi oss litt mer hodebry før vi kan løse dem.

Vi oppdaterer fortløpende her etter hvert som ting blir løst:

💸 Saldo blir ikke oppdatert når du har betalt med Mastercard, eller gjør en ekstra innbetaling til Mastercard eller forbrukslån.
Hvis du "drar ned" i appen, vil den oppdateres og du ser riktig saldo.

💳 Nye kort vises ikke med en gang i appen.
Denne vet vi ikke helt når vi får fikset, men kortbestillingen går som den skal. Kortet ditt vil dukke opp i appen etter hvert.

♻️ Hvis du har rebestilt et kort, vil du ikke se det "gamle kortet" i mobilbanken. Du kan likevel bruke kortet i 30 dager etter rebestilling.
Dette er et midlertidig problem nå den første tiden etter at vi har byttet systemer. Men du kan få hjelp av oss ved å ringe kundeservice hvis du trenger å sperre kortet eller lurer på noe annet.

🏡 Du kan oppleve at du ikke er lagt inn som disponent på en felleskonto, og dermed heller ikke kan rebestille kort.
Vi kan hjelpe deg med dette inntil feilen er rettet, så ta kontakt med oss om dette gjelder deg.

📒 Du kan legge til Sbanken-kontoer hos andre banker via PSD2, men logo på kontoene blir DNB.
Denne løser vi forhåpentligvis innen kort tid.

✌️ Sbanken-kontoer i Vipps vises med DNB-logo.
Dette jobber vi med å få fikset, men må få komme tilbake med mer info.

Få hele banken i lommen!

Få en suveren bankapp og hele økonomien rett i lommen – der du er. Enklere blir det ikke.

Last ned appen på mobilen og følg stegene. Så er du i gang!

Last ned i App StoreLast ned i Google Play
Download app QR code

Få hele banken i lommen!

Få en suveren bankapp og hele økonomien rett i lommen – der du er. Enklere blir det ikke.

Last ned appen på mobilen og følg stegene. Så er du i gang!

Fant du det du lette etter?

Kontakt oss

Vi har åpent 07-22 (10-18)

Ring 55 26 00 00kundeservice@sbanken.no

© Sbanken – et konsept levert av DNB Bank ASA.