SøkLast ned appen

Hjelp og kontakt

Det er viktig for oss at vi er her når du trenger det. Det enkleste er å ringe oss, men vi svarer også på mail.

De vanligste spørsmålene om ny app

Kvinne hører på musikk på mobilen

Mange ringer oss om dagen, og vi vil helst hjelpe deg så fort som mulig. Før du slår på tråden kan du kanskje sjekke om du finner svar på det du lurer på her. Vi har samlet sammen de vanligste spørsmålene vi får nå.

Ring oss på telefon 55 26 00 00

Åpningstider:

  • Mandag - fredag: 07:00 - 22:00.
  • Lørdag - søndag: 10:00 - 18:00.
kundesenteret

Hver dag, hele døgnet

Sperring av kort

55 26 00 00
Magnus Selven

Hverdager fra 08:30 til 16:00

Ordretelefon for aksje

55 26 00 55

Dette lurer mange på nå

Før du tar kontakt kan du jo sjekke om du finner svaret her? Dette er det de fleste ringer oss om akkurat nå:

Spørsmål om BankID?

Kvinne ser på mobiltelefonen

Med BankID kan du enkelt identifisere deg, logge inn og signere i offentlige portaler og tjenester. Om du har hatt BankID fra Sbanken tidligere, er det nå DNB som er ansvarlig for din BankID.

Vil du heller skrive til oss? ✍🏻

Det går helt fint for oss, selv om behandlingstiden her kan være noe lenger enn på telefon. Slik får du best hjelp på mail:

  • Bruk emnefeltet til å skrive tydelig hva saken din gjelder - Bruk gjerne nøkkelord for eksempel "BankID", "Boliglån" eller "Spare". Da havner mailen din på riktig plass med en gang.
  • Skriv utfyllende informasjon om hva saken gjelder. Da er sjansen størst for at vi kan hjelpe deg uten å måtte stille flere spørsmål.
  • Husk at du ikke må skrive personopplysninger som for eksempel personnummer og passord på e-post.

Mailen sender du til kundeservice@sbanken.no

Fant du det du lette etter?

Kontakt oss

Vi har åpent 07-22 (10-18)

Ring 55 26 00 00Skriv til oss

© Sbanken – et konsept levert av DNB Bank ASA.