Hopp til innhold

Vi skal fortsatt utfordre til kundenes beste!

Det siste halvåret har dere som er kunder i Sbanken stått last og brast med oss og fortalt oss og andre akkurat hvorfor dere vil beholde Sbanken. Vi lover å gønne på videre til det beste for norske bankkunder!

Siden 15. april har vi levd med stor usikkerhet rundt fremtidig eierskap i Sbanken. Det har vært en krevende tid både for oss som jobber her, og for kundene våre.

Konkurransetilsynet har bestemt at DNB ikke får kjøpe Sbanken. DNB kan klage på vedtaket innen tre uker. Etter en eventuell klage kan det ta inntil tre måneder før klagen er ferdig behandlet.

Sbanken er fortsatt Sbanken

Konkurransetilsynet mener DNB sitt oppkjøp kunne fått negative konsekvenser for konkurransen i bankmarkedet, og at Sbanken spiller en viktig rolle i markedet.

Vi er utrolig stolte over alt som bor i merkevaren Sbanken.

Men mest av alt er vi utrolig takknemlig for den massive støtten som har kommet fra dere som er kunder hos oss. Dere har vist oss en enorm tillit og tålmodighet. Livet i Sbanken hadde aldri vært det samme uten engasjementet fra dere, spesielt i denne perioden.

I 21 år har vi jobbet med å skape framtidens bank, og vi er langt fra ferdig. Nå ser vi frem til å fortsette å utfordre til kundenes beste, og til å bryte nye barrierer i framtiden. Vi skal gjøre bank enda enklere og enda smartere. Fortsatt skal vi levere innovative banktjenester uten gebyrer, vi skal ha lave lånerenter, og vi skal være best på sparing.

For oss i Sbanken har kunden alltid vært helten. Det har aldri vært mer sant enn nå.

Hjertelig takk for støtten!

20 år med de mest fornøyde kundene

Norsk Kundebarometer slår fast at vi er banken med de mest fornøyde kundene for 20. år på rad! 

Norges mest fornøyde kunder Bli fornøyd du også