Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hva skjer når jeg endrer en ubehandlet eFaktura?

eFaktura er bankuavhengig og er synlig i alle dine nettbanker frem til du godkjenner, endrer eller sletter eFakturaen. Etter behandling vil eFakturaen kun være synlig i den banken hvor den ble behandlet.

Hvis du velger å endre eFakturaen hos oss, vil betalingen bli synlig i forfallsoversikten din her. Selve eFakturaen vil alltid vise det opprinnelige beløp og forfallsdato selv om du gjorde endringer ved behandling. Du finner behandlede eFakturaer her

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.