Lukk

For at skandiabanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes også til trafikkmåling. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om vår bruk av cookies her.

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hva gjør jeg om jeg taster feil og sperrer PIN-koden min til BankID på mobil?

BankID på mobil sperres av sikkerhetsmessige årsaker hvis du taster feil kode(ID-PIN) tre ganger på rad.

Når den er sperret må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken under Oversikt - Innlogging og BankID - Aktiver BankID på mobil, innlogget med BankID fra Sbanken eller nettbankpassord og kodekort fra Sbanken. 

Gjelder det BankID på mobil fra en annen bank må du kontakte den aktuelle banken.

Hjalp dette svaret deg?
Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.