Hopp til innhold

Etter fusjonen med DNB 2. mai 2023 er Sbanken et konsept levert av DNB Bank ASA. Det er DNB Bank ASA som er juridisk avtalepart for og leverandør av alle tjenester i Sbanken-konseptet. Denne siden ble sist oppdatert da Sbanken var et selvstendig finansforetak.

Hjelp

Hva gjør jeg dersom telefonen krasjer under aktivering av appen på Android?

Dersom telefonen krasjer og det stopper opp kan du sjekke om du har siste Android-versjon. Prøv å aktivere appen på nytt etter en eventuell oppdatering.

Dersom det er i orden, og det likevel ikke fungerer, ber vi om at du sender en e-post fra adressen du har registrert i nettbanken til kundeservice@sbanken.no med følgende informasjon:

  • Fullt navn
  • Telefontype: navn samt detaljert hvilken telefon dette er. For eksempel Samsung Galaxy S5 LTE-A SM-G906S
  • Modellnummer, f.eks. GT-I9100
  • Androidversjon, f. eks 4.1.2
  • Hvor langt kommer du, hva feiler og får du feilmelding?

Informasjonen ligger under Innstillinger – Om enheten. Dersom du ikke vet hvilken informasjon du er på jakt etter, kan du også sende et skjermbilde av innstillingssiden du får fram på telefonen.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.