Lukk <p>For at sbanken.no skal fungere optimalt lagrer vi cookies. Cookies brukes ogs&aring; til trafikkm&aring;ling. Fortsett &aring; bruke siden som normalt om du godtar dette. Les mer om v&aring;r <a title="Bruk av cookies" href="/link/59dde7e3f4684e9a9233dcee6dc34cfd.aspx">bruk av cookies her</a>.</p>

Ooops. Det ser ut som nettleseren din er for gammel til å fungere skikkelig med nettbanken vår. Vi skal fungere bra med det meste, men ikke Android 5 og lavere, eller Internet Explorer 10 og lavere.

Hjelp

Hva gjør jeg når jeg ikke kjenner igjen korttransaksjoner i bedriftens kontoutskrift?

Da må du først sperre kortet. Det gjøres i bedriftens nettbank, gå til Kort i menyen, velg det aktuelle kortet som skal sperres. Du kan også ringe oss på telefon (+47) 55 26 00 00, eller kontakte oss på chat, for å sperre kortet.

Hvis du har behov å klage på transaksjoner der varen eller tjenesten ikke har blitt levert, kortet er mistet eller stjålet, eller du har blitt utsatt for svindel, så må du laste ned og fylle ut et kortreklamasjonsskjema snarest mulig.

Ferdig utfylt skjema merkes Kortreklamasjon og sendes til:

Sbanken ASA, Bankdrift, Postboks 7077, 5020 Bergen.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.