Hopp til innhold

Søk etter det du lurer på

Hjelp og kontakt til bedrift

Kundeservice

Hvis du lurer på noe kan du ringe oss på 55 26 00 00.

Åpningstider bedrift:

Mandag - fredag: 08:00 - 16:00

Trenger du å sperre bankkortet ditt, kan du enten sperre det selv under Mine kort, eller du kan ringe 55 26 00 00. Sperretjenesten vår for kort er åpen hele døgnet, 365 dager i året. 

Send e-post

Lurer du på hva du kan fikse selv i nettbanken?

  1.  
  2. Rask og enkel oppretting av kontoer
  3. Når du blir kunde hos oss, blir det automatisk opprettet en driftskonto for bedriften din. I tillegg kan du åpne flere driftskontoer, høyrentekontoer eller skattetrekkskonto.
  4.  
  5. Bestille og administrere bankkort
  6. Du kan bestille og administrere kortene dine direkte i nettbanken. Med kort fra Sbanken kan du bruke smarttelefon- eller klokke til å betale med.
  7.  
  8. Legge til brukere
  9. Har du flere ansatte i selskapet, eller en regnskapsfører som skal ha tilgang, kan du som administrator selv legge dem til.

    Legge til regnskapsintegrasjon
    Trenger du regnskapsintegrasjon? Det er bare et par tastetrykk unna. Du velger Integrasjoner fra menyen i nettbanken.

    Kjøp og salg av fond og aksjer
    Ønsker du å spare eller investere for bedriften din, tilbyr vi over 470 fond, i tillegg til aksjehandel på Oslo børs.

Logg inn i nettbanken

Annen kontaktinformasjon

Postadresse:
Sbanken
Postboks 7077
5020 Bergen

Besøksadresse:
Folke Bernadottesvei 38
5147 Fyllingsdalen

 

Ofte stilte spørsmål til Sbanken bedrift

Hvordan bytter jeg til Sbanken bedrift?

Å bytte til oss er lett. Velg Bli kunde og gå gjennom stegene for å bli kunde - det tar ikke lang tid. 

Har bedriften din verdipapirer som du ønsker å flytte over til oss? Les mer om det på sidene aksjehandel og fondshandel.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.

Koster det noe å bli bedriftskunde?

Det koster ikke noe å bli kunde hos oss. Her kan du sjekke hvor mye du kan spare på å flytte til Sbanken.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.

Hvordan fakturerer jeg kundene i bedriftsbanken?

For å komme i gang med fakturering velger du en faktureringspakke i nettbanken. Du vil da få valget mellom OCR, eGiro og innbetaling total. Mer informasjon og innmeldingsskjema finner du på utlogget side via Betaling i menyen.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.

Kan jeg kjøre lønn via dere?

Du kan enkelt kjøre lønn via en av våre regnskapsprogrammer som du kan koble deg til, eller ved å registrere en regningsbetaling til den ansatte. 

Husk at du også trenger å opprette en skattetrekkskonto dersom du har ansatte i bedriften din.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.

Jeg har overført til skattetrekkskontoen ved en feil, hva gjør jeg?

Har du overført til skattetrekkskontoen ved en feil, eller har du overført for mye, må du ta kontakt med Skatteetaten. De kan hjelpe deg med å få en bekreftelse på at beløpet kan føres tilbake fra skattetrekkskonto til annen konto.

Vi som bank kan ikke utføre transaksjoner fra skattetrekkskonto uten en slik bekreftelse. Bekreftelse sendes oss som vedlegg på e-post til bedrift@sbanken.no.

Hjalp dette svaret deg?
Hjalp dette svaret deg? Ja Nei
Avbryt

Takk for tilbakemeldingen din!

Dette hjelper oss til å gjøre banken bedre.