Hopp til innhold

Vi skal levere!

Konkurransetilsynet mener at Sbanken har vært en pådriver for økt konkurranse, og sier nei til DNB-oppkjøpet.

Tirsdag 16. november ble det klart at Konkurransetilsynet forbyr DNB sitt planlagte oppkjøp av Sbanken. DNB kan klage på vedtaket innen tre uker.

I 20 år på rad har vi hatt Norges mest fornøyde kunder ifølge Norsk Kundebarometer. Det både inspirerer og forplikter.

Siden oppstarten i 2000 har kundene vært sjefen vår. Vi har stilt spørsmål om hva kundene egentlig trenger, og vi har fått svar. Mest av alt fra en gjeng med veldig engasjerte kunder. Vi skal fortsette å stille spørsmål, og vi skal lytte til kundene våre som vet akkurat hvordan de vil at ting skal være. For kundene er og skal være kompasset og termostaten på alt vi gjør.

Vi skal levere bank enda smartere og enda enklere. Systemene våre har aldri vært bygget for gebyrer, og vi skal fortsette å kjempe for best mulig betingelser for kundene.

Ikke minst skal vi være best på sparing i fond. Målet vårt er å gjøre smarte økonomiske valg tilgjengelig for flest mulig – ikke bare for de som har god økonomi i utgangspunktet. Du trenger ikke mastergrad i finans, eller en bankrådgiver som synes du er viktig nok, for å spare deg til et bedre økonomisk utgangspunkt. Du trenger bare en bank som gjør sparing enkelt.

Konkurransetilsynet mener at Sbanken er en viktig pådriver for gode betingelser for norske bankkunder. Det er et skussmål som gjør oss ydmyke, og fyller oss med optimisme og stå-på-vilje for framtiden. Vi skal levere enklere, smartere bank til verdens beste kunder!

20 år med de mest fornøyde kundene

Norsk Kundebarometer slår fast at vi er banken med de mest fornøyde kundene for 20. år på rad! 

Norges mest fornøyde kunder Bli fornøyd du også