Hopp til innhold

Norske bankkunder vil ha en annerledes bank

"De bankene som kommer best ut, har kunder som opplever at banken deres ikke er som alle andre." Akkurat dette gjør oss ekstra glad for å toppe EPSI sin årlige måling over kundetilfredshet i bankbransjen.


For det er nemlig det vi vil og skal være – en bank som ikke er som alle andre. Det gleder våre bankende bankhjerter at kundene våre opplever at vi skiller oss ut. Det skal vi fortsette å gjøre.

- Det er jo mye gøyere å være litt annerledes! Både for oss som jobber i banken, og for kundene våre, er annerledes bra. Vi er opptatt av å gjøre ting på en litt annen måte, rett og slett fordi det gir både oss og kundene våre så mange flere muligheter. Det liker vi! sier leder i Sbanken Øyvind Thomassen like entusiastisk som vanlig.

- Svært god bankopplevelse

EPSI Rating har målt kundetilfredshet i den norske bankbransjen hvert år siden 2003. Også i år er det Sbanken som topper listen. Totalt 5000 dybdeintervjuer er gjennomført for å kartlegge hva norske bankkunder er tilfreds med, og hva de skulle ønske var bedre.

- Gjennom en heldigital modell som kundene tydelig setter pris på, fortsetter Sbanken med å levere en svært god bankopplevelse. Kundene oppfatter også Sbanken som en bank med meget konkurransedyktige betingelser, og enkelhet gjennomsyrer kundeopplevelsen, heter det i oppsummeringen av årets måling fra EPSI.

Musikk i våre store ører. Vi skal gjøre vårt beste for å fortsette å levere en enda bedre, litt annerledes bank til kundene våre.